22 Nisan 2012 Pazar

2012 Yılının En Çekici 25 Kadını!

Kategori: Geleneksel
Yazar: gereksizmevzular


Henüz 2012 yılına gireli çok uzun süre olmamasına rağmen, Glamour dergisi editörleri 2012 yılının en çekici 25 kadınını sıralamış. Gelin hep birlikte bu adamların nasıl bi boktan anlamadıklarını görelim...



25-Katharine McPhee


24-Chloë Moretz (Bu ne lan bu ne amk mongol gibi lan)


23-Beyoncé (Bu karı bitti lan artık olm sizi çekti mi lan beni hiç çekmiyo şerefsizim şu vücuda bak iğrenç lan)


22-Emily Blunt


21-Lady Gaga (Lan bu kadın bile değil erkek lan bu erkek, taşakları varmış lan bunun)


20-Melissa McCarthy (Şimdi bunun beni çekmesi mi gerekiyodu 500 kilo lan bu)


19-Kirsten Dunst (Tamam şimdi bu hatuna laf yok allah taş eder valla)


18-Kristen Stewart


17-Michelle Williams (Olm bu resme aldanmayın bu da çok bozdu lan)


16-Amanda Seyfried


15-Jessica Biel


14-Jennifer Lopez (Bu karının devri bitmedi mi lan hala ölmedi bu amk)


13-Carey Mulligan


12-Taylor Swift (Tamam Taylor ablaya da laf edemiycem allah taş eder)


11-Olivia Wilde (Bu nasıl 11. lan şimdi Kirsten'den Taylor'dan daha mı çekici bu bi s.ktirin gidin ya sinirlendim akşam akşam)


10-Zooey Deschanel (Alın size New Girl'ün tatlı kızının makyajsız hali, travesti gibi amk)


9-Nicki Minaj (Lan bu ne lan, bu insan mı amk yaratık lan bu, şerefsizim kabuslarıma giricek)


8-Anne Hathaway



7-Adele (Sadece beni mi çekmiyo lan bu, ibne miyim ben çekmiyo şerefsizim çekmiyo)


6-Elizabeth Olsen


5-Mila Kunis


4-Rihanna


3-Rooney Mara (Ulan iyi hadi tamam, hoş kız, tatlı kız da koskoca yılın 3. çekici kadını buysa sıçarım böyle işleyen sistemin çarklarına)


2-Emma Stone (Saygılar abla..)


1-Jennifer Lawrence


-------

Ulan içlerinde 3-5 tane dışında gerisi tırt yemin ediyorum, ne satılmış, ne yavşak bi dergiymiş lan bu Glamour, isminde hayır yok zaten lanet olsun böyle dünyaya gidiyom ben..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder